English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

BİR MERAK SADECE

 Bir merak işte

Yaklaşık bir yıla yakın elimden geldiğince biraz ordan biraz burdan olsun bir seyler yazmaya başladım önce
hastalığım hakında bir şeyler yazdım baktım kendimi sağlık konusunda baya bir ileriye gitmişim derken böbrek nakli derken diyaliz derken tansiyon vs vs bayağı bir açılmışım.

 Sanene bundan derseniz olmaz çunki hepsini yaşadığım için az olsun biraz birilerine faydalı olabildimse ne mutlu bana efendim bu konuya nasıl başladım onu anlatayım önce bir çok arkadaşımın blog sayfaları var bu sayfalarda kendilerince bir şeyler anlatmaya çalışıyorlar bana göre hoş bir şey insanın bazen en yakın dostu olabiliyor bu blogger sayfaları  bu sayfalarda özgürce konuşabiliyor bilgi alış verişi alabiliyorlar bende bu fesileylemi yahut birşeylerden etkilendimdemi başladım vs öyle oldu işitte birazda para hırsı hani çok anlarımya bu bloger sayfalarından sitelerinden para kazanmasını=) Çok anlarımya hanı şimdiye kadar kazandığım paraların hesabını ben bile karıştırdım.Ama şu bir gerçek bublogger sitelerinden para kazanan oldumu duydunmu dersen evet rahatlıkla söyleyebilirim duydum abi bilen yapan yapıyor gözümüz yok helal osun demekten başka bir düşüncemiz yok.

Neyse konuya son verirken kendi aramda hoş buldum diyor yeni ve taze tertemiz bir sayfayla hoş buldum diyor olaya el atıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem