English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Adana Numune Eğitim Ve Arastirma Hastanesi

Hastanemiz binası 1990 yılına kadar Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi tarafından kullanılmıştır. 1990 yılında Tıp Fakültesi’nin Balcalıdaki kendi binasına taşınmasının ardından, Sağlık Bakanlığı'nın 30 Ekim 1990 tarihindeki onayı ile Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yapılmış ve iptal edilmiş. En son 10.11.1995 ve 25297 sayılı Bakanlık onayı ile Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi olmuştur.Adana Numune Eğitim Ve Araştırma Hastanesi, Hastane Randevu AL, Hastane Tahlil Sonuçları, Hastane İletişim Bilgileri..

Hastane Adı:Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Telefon:(0322) 226 03 41
Faks:(0322) 225 29 86
Adres:Hacı Ömer Sabancı Caddesi Barajyolu
İlçe:Seyhan
İl:Adana
Web Adres:www.adananumune.gov.tr
Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu AlmaRandevu almak için aşağıdaki internet adresini ve telefon numarasını kullanabilirsiniz.
Online Randevu:www.adananumune.gov.tr
Telefonla Randevu: (0322) 226 03 31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem