English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Samsun İlk Adım Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma ve Tahlil Sonuçları

SAM..EĞİT..ARAŞ..HASTANESİ
Samsun İlk Adım Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma ve Tahlil Sonuçları için Aşağıda verdiğimiz adres linkinden ilgili siteden yapabilirsiniz.. Poliklinik Çalışma Saatleri · - Nasıl Muayene Olurum? - Randevu Alma İşlemleri · - Sağlık Kuruluna (Heyet) Başvuru. Randevu Alma..


Sor.Adresi:
Randevu Alma için tıklayınız
Tahlil Sonuçları için tıklayınız
Doktor Çalışma Saatleri için Tıklayınız


Samsun İlk Adım Eğitim Ve Araştırma Hastanesi 
İletişim Bilgileri
Telefon : +90 (362) 311 15 00 (Pbx)
Fax : +90 (362) 277 88 65
E-posta : samsuneah1@saglik.gov.tr
Adres : Barış Bulvarı Kadıköy Mahallesi No : 199 
PK : 55090 
İlkadım /SAMSUN
Samsun İlk Adım Eğitim Ve Araştırma HastanesiDilek ve şikayetleriniz için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


ULAŞIM25.HAT BELEDİYE EVLERİ – OTOGAR
24.HAT ATAKENT KONUTLARI–OTOGAR
26.HAT ATAKUM – 2.BULVAR - BELEDİYE EVLERİ
3M HAT CUMHURİYET MEYDANI-ÇİFTLİK-HASTANELER–OTOGAR
15. HAT CUMHURİYET MEYDANI - ÇİFTLİK - 56'LAR - HASTANELER
29. HAT CUMHURİYET MEYDANI - OTOGAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem