English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Böbrek nakli olan kişilerde ani hareketler zararlimidir

Böbrek nakli olalı yaklaşık 4 sene oldu güçlenmişim arkadaşlar dedi Artık  etrafımdaki kişişer sana bişey olmaz uzun zaman oldu böbrek nakli olalı demekteydiler. Bende bunların kazınamı yoksa böbrek nakli olalı uzun zaman oluşunun verdiği rahatlığamı ne kandım malüm bizim işte biraz hareketli bu günlerde biraz keyfim kaçtı hep hareket halindeyiz tüm çalışanlar....

Nasıl keyfin kaçtı derseniz söyleyim bizim iş yerinde arkadaşla biraz şakalaşmaya meraklıdır.. Herzamanki gibi  çok tan unutmuştum nakil olduğumu diycem biraz yalan olur sanırım eskiye göre biraz daha güçlü olduğum için diyalize göre neyse şakalaşma aynen devam ediyodu arkadaş bi asıldı bende durumuyum bende bi asıldım.......

İnsan kendine biraz acır öyle bi asılmışımki sanki tutup yerden yere vurcam sanki yağlı güleş hop dedim la ben nakiliyim ya olum ben ne yapıyım sende asılmasaydın deyip bıraktı ben biraz diğeldim durdum bir kaç dakka sonra bende biraz moral bozukluğu biraz gerilme bir korku sardı acaba bişey oldumu olurmu doğru Wc ye küçük idrarı yaptım bişey yok ogün en az üç kere WC gitim korkudan hale tedirginim bidamı asla iş arkadaşım beni yerden yere vursa elmi kaldırırsam iki oluyum sonra böyle sorar dururum böbrek nakli olan kişilerde ani hareket zaralımı :))

Neyseki aradan üç dörtgün geçti şimdi kaleme alıyım dedim ama ben bişey söyleyim o güleşten hale sol tarafımda azda olsa bi arı kaldı valla siz siz olun böbrek nakli olduysanız böbreğinizin değerini bilin yoksa yüce googleye yazar durusunuz....ne oldu bişeymi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem