English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Ankara Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma ve Tahlil Sonuclari

Ankara Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma,Ankara Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Tahlil Sonuçları,Ankara Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Labaratuvar Sonuçları,Ankara Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Adres Ve Telefon numarası için Burdan ulaşabilirsiniz



Hastane:Ankara Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Telefon Numarası:0312 291 25 25
Çalışma saatleri:              
Çalışma saatleri
:

Randevu Telefonu:182 (Hastane Randevu Merkezi)
Adres:Bilkent Yolu 3. Km.

Çankaya / Ankara
İnternet Sitesi:
Laboratuvar Sonuç:Laboratuvar Tahlil Sonuçlarını 

-
Online Randevu:Hastane için Online Randevu Al


E-Posta:bilgi@ataturkhastanesi.gov.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem