English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Ankara Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Ankara Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Tahlil Sonuçları,Ankara Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma,Ankara Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Telefon Numaraları,Ankara Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Adres bilgileri için...

Ankara Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu ve Tahlil Sonuçları için Adres linkine tıklayınız



Ankara Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Tahlil Sonuçları için Tıklayınız
Ankara Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Almak İçin Tıklayınız

Sağlık Bakanlığı Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Şükriye Mh. Ulucanlar Cd. No:89 Altındağ / ANKARA 

Posta Kodu: 06340

Telefon : 0.312 595 30 00

Faks : 0.312 363 33 96 (Hastane Müdürü)
0.312 362 49 33 (Satın Alma)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem