English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Ankara Verem Savaş Derneği Pror. Dr. Nusret Karasu Göğüs Hastanesi

Ankara Verem Savaş Derneği Pror. Dr. Nusret Karasu Göğüs Hastanesi Randevu Alma Tahlil Sonuçları Adres Telefon Numarası..



Ankara Verem Savaş Derneği Pror. Dr. Nusret Karasu Göğüs Hastanesi kadrosunda 4 adet göğüs hastalıkları uzmanı, 1 adet radyoloji uzmanı, bulunmaktadır. Ankara Verem Savaş Derneği Pror. Dr. Nusret Karasu Göğüs Hastanesi Ankara ilinde Necatibey mahallesi Firuzağa sokakno:13 adresinde bulunmaktadır.
İletişim Bilgileri
Kale Mahallesi Necatibey Mah. Firuzağa Sokak No:13, Altındağ
6250Ankara,

 :
alvlahıma dua ediyorum hastalığımın ilk teşhisi kendisi tarafından konduğu için ve beni tedavi edp cemiyete çıkarttiği için hocama sonsuz güveniyorum kendisine sağlıklı uzun ömür diliyorum..

 için Selim Hocamıza götürdük.İnanılmaz derecede ilgili bir doktor.Muayenesi yarım saat sürdü ve timoma ön tanısı koydu,tomografidede aynı tanı çıktı .Kendisine minnettarız.Herkese öneriyorum özellikle bu çözülmez sorun var diyenlere tavsiye ederim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem