English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Böbrek nakli sonrası vucudumuzda istenmeyen terleme sorunu

Bilindiği gibi böbrek nakli ağır bir ameliyat yabancı bir organ'ın vucudumuzda yeralacak olması  ama bir o kadarda tatlı bir ameliyat her diyalize giren bir hastanın tek umudu ve tek tedavi şekli böbrek naklidir.

Konuyu fazla uzatmadan yokarda konunun başlığını ele alırsak böbrek naklinden sonra istenmeyen ani terlemeyi  konu olarak açmayı düşündüm.

Yıllarca diyalize girdim böbrek nakli olduktan sonra yaşadığım bu istenmeyen ani bir okadar'da çok sık terlemeyi diyalize girdiğim yıllar yaşamadım günde üç atlet deyiştirdiğim günler oldu diyalize girerken hiç bu kadar terlemiyordum ve bunu doktorlarıma sordum böbrek nakli olduktan sonra böbreğimizin vucudumuz tarafından ret yani böbreğin atmaması için verilen ilaçların yaptığını söyledi doktor zamanla düzeleceğinide söylemişti.


Sonuç olarak kadavradan böbrek nakli olalı baya bir zaman geçti ve  bu istenmeyen şırı terlemelerimde eskiye nazaran belirli bir şekilde azalma oldu eğer sizde böbrek nakli olduğunuzda vucudunuzda birden istenmeyen ani terlemeler olursa korkmanız yersiz tabiki doktorunuza genede görünün derim çünki kullandığınız vucudunuzu baskılayıcı  yapıyormuş katılıyorum daha öncede yoktu saten ama baz sepebleride olabilir siz genede doktorunzla irtibatı bırakmayın bu yazı sadece tedirginliğimizi biraz olsun azaltmakta fayda verebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem