English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Samsun Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Samsun Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma,Samsun Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Tahlil Sonuçları,Samsun Eğitim Ve Araştırma Hastanesi İletişim Ve Adres bilgilerine Aşağıda verdiğimiz Adres linkinden ulaşmak için Tıklayınız

Samsun Eğitim Ve Araştırma Hastanesi, Hastane Randevu AL, Hastane Tahlil Sonuçları, Hastane İletişim Bilgileri,Hastane Adres Bilgileri,samsun devlet hastanesi randevusamsun eğitim ve araştırma hastanesi iletişimsamsun eğitim ve araştırma hastanesi online randevusamsun eğitim ve araştırma hastanesi randevu almasamsun eğitim ve araştırma hastanesi tahlil sonuçlarına burdan ulaşabilirsiniz....

Samsun 19 Mayıs Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Hastane:Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Telefon Numarası:0362 311 15 00
Faks:0362 277 88 65
Randevu Telefonu:182 (Hastane Randevu Sistemi)
Adres:Barış Blv. Kadıköy Mah. No: 199

İlkadım / Samsun
İnternet Sitesi:http://www.samsundh.gov.tr
Laboratuvar Sonuç:Laboratuvar Tahlil Sonuçları İçin Tıklayınız

-
Online Randevu:Hastane için Online Randevu Alma için Tıkla
Doktor Çalışma:Doktor Çalışma Saatlerini Öğrenmek için Tıklayınız
E-Posta:samsuneah1@saglik.gov.tr

Hastaneye Telefonla Randevu Alma

1- 182 telefon numarasını arayınız.
2- Telefonu açan randevu destek operatörüne T.C Kimlik numaranızı söyleyiniz.
3- Ardından Randevu istediğiniz hastaneyi, bölümü ve doktorunuzu söyleyiniz.
4- Size randevu için uygun tarih ve saatler söyleyenecektir.
5- Seçiminizi söyleyerek, randevu alma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Hastaneye Online Randevu Alma

1- Üst bölümden 'Hastane için Online Randevu Al' bağlantısına tıklayınız.
2- Sağlık Bakanlığı Merkezi Hastane Randevu Merkezi sayfası açılacaktır.
3- Sisteme üye olduysanız T.C Kimlik numaranız ile giriş yapınız. Daha önce üye olmadıysanız Yeni Üye'ye tıklayarak sizden istenilen bilgileri doldurarak tek seferlik üye olmanız gerekmektedir.
4- Randevu alacağınız bölümü ve Doktorunuzu seçiniz. Hekim Ara butonuna tıklayınız.
5- Hemen alt tarafta açılan doktor ismine tıklayarak, istediğiniz randevu tarihini ve saatini seçerek randevunuzu kaydedebilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem