English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Organ nakli oldum İlacımı Almayı Unuttum, Ne Yapmalıyım?

Organ nakli oldum İlacımı Almayı Unuttum, Ne Yapmalıyım?

 
Benimde başlıkta yazdığı gibi sık sık olmasada senede bir kaç kez ilaç unutma vakalarıyla karşı karşıya kaldığım bu ilaç unutma vakasını sayın hocamız bizlere şöyle anlattı.

Dr. Süleyman Tilif anlatıyor : İlacımı almayı unuttum, ne yapmalıyım?


İlacınızı saatinde almayı unuttuysanız doktorunuzu arayınız.
Öncelik ilaçlarınızı zamanında almanızdır.
İlaç unutulduğunda, şöyle bir genel yaklaşımdan bahsedilebilir:
Hasta ilacını unutmuşsa, hatırladığı anda, hemen ilacı alması önceliklidir. Eğer ikinci dozunu alırken, önceki dozu almadığını fark ettiyse bir doz atlanabilir. En uygun karar için doktorunuza danışmalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem