English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Böbrek nakil'li olarak bayram yaşamak nede güzel bir duygu

Böbrek nakli hastalarında bayram

Bugün bayram Böbrek nakli olalı 4 seneyi geçti diyalize girerken bayramları erken kalkar kilomu dartardım bayramda diyaliz hastalarında olmasa olmaz hareketlerden biri Çok kilo almayım diyalize çok var derdim ailemi üzmeye nehakkım var derdim her zaman gizli köselerde hep nakil hayatı kurardım insanların olsun ailemdeki insanların olsun yemek sofralarında yemek ve içicek olsun yime içmelerini biraz hayranlıkla birazda hüzünle izlerdim.


Korkardım kilo almak istemez  biliyorumdum rahatsızlanacağımı bayramın zehir olmasını hiç istemezdim benim yüzümden ama dayanamazdım akrabalara bayramlaşmaya gidince önümüze bir tabak baklova bir bardak su koyunca içmesen yanlış anlıyorlar içsem vucuduma el vermiyor sonuçta diyaliz hastasıyız  sonuçta yerdim içerdim akşama doğru vucudumda bir ağarlık yanaklarımda bir dolgunluk Olurdu bilmeyen insan der maşallah bayramsana yaramış bilen bir arkadaşım ise neyaptın çok kilo almışsın böyle bir şey işte diyaliz hastasında bayram ama nakilli olsan bunun tam tersi neyse konuya devamaz yemekte vayda var az sıvı az yemek guzel bir bayram diyaliz hastalarında olmasa olmazlardan.

Bazı zamanlar bir anda hastalanırdım hemen acil olarak hastaneye kaldırırlardı azmı bayramları hastane köşelerinde kolidorlarında cam köşelerinde geçirdim dua ederdim ağlardım bazen nefes alamıycak kadar hastalanırdım oksijen tüpü takılı saatlerce yatardım acılın yoğun bakım ünütesinde garip annem çekerdi hep kahrımı şu anyaşıyosom annemin beni sabırla başımda beklemesi sayesinde yaşıyorum canım annem iyiki varsın.

Ve şuan 4 senelik nakilliyim Allaha şükürler olsun rabim şuanda diyalize giren tüm kardeşlerimizin bayramın peygamberlerimizin evliyalarımızın büyük alimlerimizin allah dostlarının yüzü hürmetine bir an önce böbrek nakli olmayı nasip eylesin ve nediyoruz organ bağışı yapalım diyaliz hasta kardeşlerimizde bir an önce ulusal organ bekleme listesinde yerimizi almayı unutmayalım nice bayramlara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem