English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Diyaliz hastalarinda ölüm oyunu

Diyaliz hastalarında ölüm oyunu

Sevgili arkadaşlar bilindiği gıbı dıyalız  hayatı bır tedavı deyıl organ bekleme de öncülüğu alan bir surec tir  amma bazı arkadaşlarımız  bu durumday ken buna bende dahıl dıyalıze gıderken masallahımız vardı sımdıkı aklım olsaydı ama artık geç oldu böylesi hayırlısıymıs  aklınız varsa diyalize gıderken siz  sız olun 2 kılo hafta sonu ıse 2.5 kg asmayın  bunları nıye söylüyorum.

Yaklaşık 12  sene  diyalize girdim zamanı geldı 4 kg zamanı geldı 5 kılo ile diyalize girdiğim oldu daha yenı hasta olduğum için anlayamadim ve acısını yılar sonra gördüm açık söylüyorum kalıcı tansiyon dalakta büyüme belirtileri  kolarda damarlarda genişleme  gibi rahatsızlıkları önceden önlem almadığımdan şimdi bu sorunlarla karşılaşıyorum sizinde böyle sağlık sorunlarıyla karşılaşmamanız için akıllı ve mantıklı olmalısınız  diyaliz bir tedavi deyil hastanın yaşamını sürdürmesini sağlaması ve bir an önce böbrek nakli olması için bir geçiçi tedavi sürecidir.

Burdan  söylüyorum düzenli tedavi  düzenli ilaç kullanımı  bu süreci iyi deyerlendirmelisiniz vucudu yıpratıcı kilo ve ağır tempolardan  kaçınmalıyız nedir bu ağır tempolar iş hayatı olsun hızlı hareket gerektrin günlük hayattan kaçınınız  vucudunuza iyi bakmalısınız son pişmanlıklar yaşamak istemeseniz. 

Diyaliz hastası bir çok arkadaşım oldu ve bir çoğuda öldü kendi kafalarına göre diyaliz seçneği deyiştirmeleri aşırı kilo artı çok yemek ve aşırı sıvı almamalıyız  artı çok tuzlu yemelerinin verdiği ani ölümler diyalizleri akşatma ve son olarakta hastalığı kabüllenmeyip ilaç kullanmamak sonuç diyaliz hastalarında ölüm oyunu bunlara nazaran birde bir çok arkadaşım oldu düzenli diyet düzenli yaşam  düzenli hayat sonuç 24 senelik diyaliz hastası ve şunada hale hayatta aktif olarak rol almakta arkadaşlar diyaliz  hastalığı çok önemli bir hastalıktır dikat ve  düzenli diyaliz olunmadığı taktirde ölümle sonuçlanabilçek bir hastalıktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem