English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Böbrek Nakli Gazetesi Abonelik

Böbrek Nakli Gazetesi Abonelik

Ben evime ilk bilgisayarımı aldığımda bilgisayarın tuşlarına bile basamıyordum pc niye aldım diye sorarsanız dunyadan kopmustum kendimi yanlız hisediyordum tek ben diyaliz  hastayım diyor kimselerle vazla konusmazdım bu bilgisayar sayesinde yanlız olmadığımı böbrek yetmezliğinin diyaliz makinesinin artı böbrek naklinin ve hatta engelli haklarının ne olduğunu dahada ileri gidersek bu hastalığın dünyanın sonu olmadığını hayatın bu şekidede devam ettiğini öğrendim ben yaşamayı sevmeyi öğrendim.

Bizler çok şanslıyız yemin ediyorum bundan 20 sene önce bu hastalık asrın kabusu deseniz yeri vardır ama şimdi bir tuşla diyaliz yada böbrek nakli yasanız bir sayfada nekadar bilgi çıkar tesekürler hocalarımız teşekürler türkiyem bze bu güzel bilgilere ve sağlıkta çağ atlatığınız için bu videoyu burda paylaşmakta fayda gördüm böbrek nakli adayı arkadaşlar ve nakil olmuş arkadaşlara.


Böbrek Nakli Gazetesi, Böbrek Nakli Derneği’nin ücretsiz yayınıdır. Abone olmak için aşağıdaki formu doldurmanız yeterli.
Tıkla Böbrek Nakli Gazetesi Abonelik Bu haberlerden haberdar ol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLETİŞİM FORMU

Name:
Email Address:

Put a website form like this on your site.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

Blog Lıstem